Het begint met een complete melding

S1MONE is dé communicatietool voor de afhandeling van meldingen, storingen en reparatieverzoeken via QR-codes. S1MONE zorgt voor:

  • betere klantbeleving en hogere klanttevredenheid
  • ontzorging van je klantcontactcenter
  • lagere kosten
  • technische koppeling met Twinq

 

S1MONE is geschikt voor iedere serviceverlenende organisatie. Plan een gratis demo.

Demo
S1MONE S1MONE

    Dankzij S1MONE ontvang je uniforme meldingen die sneller verwerkt kunnen worden. Tegelijkertijd ervaren bewoners meer gemak en laagdrempeligheid om een reparatieverzoek te melden. Dat is écht een win-winsituatie.

    De bewoner centraal zetten

    Of je nu 10 VvE’s of 40.000 corporatiewoningen beheert: bewoners willen op de hoogte worden gehouden. S1MONE heeft een koppeling met Twinq, waardoor gegevens kunnen worden uitgewisseld. Als VvE-beheerder en Twinq-gebruiker levert je dat veel op. En: het levert veel voordeel op voor de bewoner, jouw klant. Het afhandelen van reparatieverzoeken en storingsmeldingen was nog nooit zo eenvoudig: WhatsApp-berichten van bewoners afhandelen in je vertrouwde Twinq-omgeving!

    screenshot-vve-twinq.jpg

    Hoe werkt de koppeling tussen Twinq en S1MONE?

    • Twinq en S1MONE wisselen gegevens uit, zoals objecten en chatberichten.
    • De bewoner scant de QR-code met de camera van de smartphone en dient een reparatieverzoek in.
    • Als VvE beheerder neem je het reparatieverzoek in behandeling in Twinq, zoals je gewend bent.
    • De bewoner communiceert via WhatsApp en de beheerder vanuit het logboek.
    • De bewoner wordt op de hoogte gehouden van de status door chatberichten en automatische updates.
    • Na afloop geeft de bewoner een beoordeling en optioneel feedback.
    • Veilig en AVG-proof.

    Wat levert de koppeling tussen Twinq en S1MONE mij op als VvE beheerder?

    • Minder tijd kwijt aan het verwerken van meldingen.
    • Minder telefoon- en e-mailverkeer en andere communicatie met bewoners.
    • Meldingen zijn altijd compleet, foutloos en gekoppeld aan het juiste adres.
    • Foto’s en video’s staan direct bij de meldingen (documentenbibliotheek).
    • Klantvriendelijker communiceren vanuit het logboek via WhatsApp.
    • Een nieuwe melding of chatbericht verschijnt als actiepunt.
    • Bewoner ontvangt automatische statusupdates.
    • Meldingen komen terecht in de administratie van de VvE.
    • Verhoogde klanttevredenheid.
    • Eenvoudig opschalen met hetzelfde aantal fte’s.
    • Een makkelijke innovatieslag, passend bij deze tijd!

    Gratis demo aanvragen

    Benieuwd wat S1MONE voor jouw organisatie kan betekenen? App met S1MONE of plan een gratis demo.

    Met de software van S1MONE los je elke melding makkelijk en snel op, waar je ook bent!

    Beheer al jouw objecten via een eigen account

    Melding maken

    Koppel de QR-code aan het object

    Werk samen met je eigen netwerk van leveranciers

    Leveranciers

    Zie in één oogopslag welke acties nodig zijn

    Volledige controle en tevreden bewoners

    S1MONE spreekt een aardig woordje over de grens

    S1MONE werkt simpel en snel. Nieuwsgierig? Neem contact op!

    VvE's
    Woningen
    Winkels
    Wooncomplexen

    S1MONE werkt voor

    • Woningen
    • Winkels
    • Entrees
    • Hallen en gangen
    • Trappen en liften
    • Parkeergarages
    • Fietsenstallingen
    • Binnentuinen en speeltuinen
    • Gemeenschappelijke ruimten