De bewoner centraal zetten
Of je nu 10 VvE’s of 40.000 corporatiewoningen beheert: bewoners willen op de hoogte worden gehouden. S1MONE heeft een koppeling met Twinq, waardoor gegevens kunnen worden uitgewisseld. Als VvE-beheerder en Twinq-gebruiker levert je dat veel op. En: het levert veel voordeel op voor de bewoner, jouw klant. Het afhandelen van reparatieverzoeken en storingsmeldingen was nog nooit zo eenvoudig: WhatsApp-berichten van bewoners afhandelen in je vertrouwde Twinq-omgeving!

Hoe werkt de koppeling tussen Twinq en S1MONE?
- Twinq en S1MONE wisselen gegevens uit, zoals objecten en chatberichten.
- De bewoner scant de QR-code met de camera van de smartphone en dient een reparatieverzoek in.
- Als VvE beheerder neem je het reparatieverzoek in behandeling in Twinq, zoals je gewend bent.
- De bewoner communiceert via WhatsApp en de beheerder vanuit het logboek.
- De bewoner wordt op de hoogte gehouden van de status door chatberichten en automatische updates.
- Na afloop geeft de bewoner een beoordeling en optioneel feedback.
- Veilig en AVG-proof.
Wat levert de koppeling tussen Twinq en S1MONE mij op als VvE beheerder?
- Minder tijd kwijt aan het verwerken van meldingen.
- Minder telefoon- en e-mailverkeer en andere communicatie met bewoners.
- Meldingen zijn altijd compleet, foutloos en gekoppeld aan het juiste adres.
- Foto’s en video’s staan direct bij de meldingen (documentenbibliotheek).
- Klantvriendelijker communiceren vanuit het logboek via WhatsApp.
- Een nieuwe melding of chatbericht verschijnt als actiepunt.
- Bewoner ontvangt automatische statusupdates.
- Meldingen komen terecht in de administratie van de VvE.
- Verhoogde klanttevredenheid.
- Eenvoudig opschalen met hetzelfde aantal fte’s.
- Een makkelijke innovatieslag, passend bij deze tijd!
Gratis demo aanvragen
Benieuwd wat S1MONE voor jouw organisatie kan betekenen? App met S1MONE of plan een gratis demo.