S1MONE is dé communicatietool voor de afhandeling van meldingen, storingen en reparatieverzoeken via QR-codes. S1MONE zorgt voor:
S1MONE is geschikt voor iedere serviceverlenende organisatie. Plan een gratis demo.
Of je nu 10 of 100.000 objecten beheert: huurders willen graag op de hoogte worden gehouden van de status van hun melding.
S1MONE steekt veel tijd in het verzamelen van de juiste gegevens, zodat vastgoedbeheerders hun leveranciers en onderhoudspartijen kunnen voorzien van complete, gedetailleerde meldingen. Hierdoor is een servicemonteur in staat een ‘first-time fix’ uit te voeren, waardoor de klanttevredenheid omhoog schiet!
Gefaseerd groeien van een reactief klantcontactcenter naar een proactieve organisatie, waarbij persoonlijk klantcontact en real-time statusinformatie de norm is. Dat is een innovatieve organisatie anno nu.
S1MONE is ontstaan binnen de residentiële vastgoedbranche, maar de werking heeft zich inmiddels ook bewezen bij andere soorten dienstverleners.