S1MONE is dé communicatietool voor de afhandeling van meldingen, storingen en reparatieverzoeken via QR-codes. S1MONE zorgt voor:
S1MONE is geschikt voor iedere serviceverlenende organisatie. Plan een gratis demo.
Om niet ingehaald te worden door concurrentie word je als bedrijf geacht innovatief en efficiënt te opereren. Steeds belangrijker wordt het om dit ook slim en duurzaam te doen én gebruiksgemak te bieden.
Het automatisch doorschakelen (autodispatch) van een melding naar je vaste leverancier is daar een mooi voorbeeld van. Bij een liftstoring is er immers geen tijd te verliezen. Ook de digitale (en onhygiënische) aftekenlijst is verleden tijd. En wat te denken van de digitale prikklok? Met één muisklik zie je de beschikbaarheid van bijvoorbeeld je BHV-medewerkers.
Gefaseerd groeien van een reactief klantcontactcenter naar een proactieve organisatie, waarbij persoonlijk klantcontact en real-time statusinformatie de norm is. Dat is een innovatieve organisatie anno nu. Het is van belang om iedere klant een passende oplossing te blijven bieden: telefonisch via een meldkamer of digitaal via e-mail, een portaal, een chatbot of een QR-code.
De software van S1MONE is toepasbaar als digitaal verlengstuk van een klantcontactcenter dat de klant écht centraal zet. Deze digitalisering draagt bij aan een positievere klantbeleving en bevordert de acceptatie bij alle betrokkenen.